2016. augusztus 16. 19:18 - Gaîté Parisienne

200 km/h in the Wrong Lane - still

Ma, mikor kérdeztem tőle, hogy nem zavarja-e, hogy én sokkal többet tudok róla, mint ő rólam, azt válaszolta, hogy de, és hogy majd megkeresi a blogomat és elolvassa. Hát, üzenem, hogy ha megtaláltad az ciki. De azért üdv.

Egyre többször használ lelki szemeteskukának, mert kivan a barátnője miatt, amit én élvezek, de ezt a fenti dolgot azért kérdeztem tőle, mert folyton magáról beszél, nekem meg nem megy azért ez olyan könnyen, bármennyire is nagyhangúnak tűnök.

Azt is ő mondta, hogy nagyhangú vagyok (confirmed by new hires), hevesnek tűnök, de belül mégis mennyire törékeny vagyok és faszságokat túlagyalok (ez utóbbi saját hozzátevés).

Most, hogy ennyit hallgatom az egész furcsán valóságos is kezd lenni, mármint ő, ami a szerelem szempontjából hasznos, mert kiábrándulok belőle legalább.

De éreztem már ezt ez alatt a fél év alatt, az a baj.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaiezza.blog.hu/api/trackback/id/tr2617825747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása